vrijdag 16 december 2011

Beroemd



Evodammer is beroemd.
Nou ja - beroemd aan het wórden
of
heeft wat roem vergaard
in ieder geval................................
hij is opgemerkt.

Op 24 december vorig jaar plaatste ik een Kerstliedje op dit blog
http://evodammer.blogspot.com/2010/12/os-en-ezel.html

Van-de-week zocht ik
naar een plaatje met als thema Kerstmis
En wat schetst mijn verbazing ?
Ik kwam op een website terecht
waar mijn Kerstliedje op terug te vinden is.

Een beetje verminkt en ingekort maar toch.
Het is aan te nemen dat het via een juf of meester
ergens op een school (Kerstmusical ?) terecht is gekomen
en via-via-via weer op een verzamelwebsite.


Het gebeurt overigens vaak dat mensen mailen met de vraag of ze iets mogen "hebben"

Iedereen mag alles hebben dat ik maak
- want zelf heb ik het ook zomaar gratis en voor niks aangedragen gekregen -
maar dan wil ik liefst wel dat het onveranderd en met bronvermelding wordt gepubliceerd.

En inderdaad; het is wel zo netjes als ze het vragen. Dat is goed en prettig.
Er is een uitzondering denkbaar als ik weet&voel dat iets overnemen van www.evodammer.nl
met kwade bedoeling of negatieve intenties gebeurt.

Natuurlijk heb ik direct contact gezocht met de redactie van www.peuteren.nl
en zij reageerden aller-vriendelijkst en correct.
De omissie is direct - met excuus en uitleg - hersteld.


Kijk.........daar kan de webmaster
 van ons lokale digitale vuilnisbeltje
nog een voorbeeld aan nemen:
normen&waarden op internet.
Het kan dus wél !

www.peuteren.nl 
is een website voor aankomende en jonge ouders
waarop heel veel belangrijke - leuke en gezellige zaken.
Daar moet u zeker - ook voor (aankomende) opa's en oma's -
even op bezoek.

Misschien komt u evodammer wel tegen op deze prachtige site:
zo blij als een kind dat net zijn schoenveter-diploma gehaald heeft !

klik op een link om er te komen
klik op het terug-pijltje linksboven in uw scherm om terug te komen op dit blog

http://www.peuteren.nl/kinderliedjes/liedjes/wat_hebben_de_os_en_de_ezel_gedacht_kerstliedjes.php?paginanaam=wat_hebben_de_os_en_de_ezel_gedacht_kerstliedjes.php