donderdag 18 augustus 2011

testblog FS EdamVolendam






testblog 2011 08 18

instellingen nalopen
gebruik oude editor

Johan

publiceren werkt niet bij mij

Fred

klikken op comptabiliteitsweergave.
werkt bij mij

OK.

knippen en plakken werkt niet
selecteren werkt niet


uitlijnen werkt niet


voorbeeld werkt niet.

Ga ik voor je zoeken.

ik zou beginnen met je e-mail-adressen goed in te stellen.
let erop dat je twee providers hebt: één voor inkomende en één voor uitgaande mail.

Daar ben ik nu ook achter.
Gelukkig hebben we de telefoon nog.
Anders hadden we met postkoets en rooksignalen moeten communiceren.

> Of via een openbaar blog।<

>wysiwyg-मोदुस इन्स्तेल्लें.

blijf bij "instellingen" maar van de transliteratie-knop weg
je bent nu in het Hindi bezig. Ik heb hem voor je teruggezet.
En je plaatje van je molen en de poes is ook verdwenen.

Ik krijg ze wel terug maar niet op hun plaats

ik mis de werkbalk

Die is ook weer terug
Ik weet niet wat je gedaan hebt
maar dat deed je goed !
't Lijkt erop alsof ik vanavond toch nog een blogje
het internet op kan slingeren.

Prijs de avond niet.................