donderdag 17 februari 2011

Fietsen Vissen - update

Schreef ik een paar maanden geleden over een mislukte fiets-uit-de-eenden-vijver-vis-actie
waarvan ik dacht dat die gelukt was.

http://evodammer.blogspot.com/2010/11/fietsen-vissen.html

De fiets waarvan ik dacht dat 'ie door een ander al was opgevist was niet de fiets
waarvan ik beloofd had om hem uit het water te vissen.
Een gevalletje fiets-verwisseling-met-alle-verwarrende-gevolgen-vandien.

Ziet u 'm ?
klik 1 of 2 x op de foto voor een vergroting
klik op het blauw-witte terug-pijltje
bovenin uw beeldscherm
om terug te gaan naar dit blog

Ik zag 'm ook.

Laagstaande zon
en windstil weer.
Dan kun je
tot op de bodem kijken.

Dit betekent dat ik mij
- alsnog -
aan mijn belofte moest houden
om deze fiets
vandaag
uit het water te halen.









Dit is 'm dan dus echt.
Zelfgedregd.

Met commentaar & applaus
van omstanders.
Dat doet goed.

Nu benieuwd
hoelang deze roestige rakker
tegen die paal blijft staan.

Update 2011 02 17 :
een dag later en hij is weg !

Denkt u ook wel eens iets dat niet waar is
om dan naderhand
zelf naar die waarheid te gaan vissen ?

edamvolendamschoon@telfort.nl