maandag 9 mei 2016

Weer Schoon

Op nog geen 25 meter van elkaar kon u dit vorige maand nog aantreffen.

klik op de afbeelding voor een vergroting
Ik weet nog dat ik vorige maand - kleumend - ook op deze plek bezig ben geweest met het verwijderen van wildplak en graffiti. Ik weet ook nog dat ik toen bedacht: "Veuls te koud".
"Het zit er al jaren dus die paar weken maken ook niks meer uit: ik wacht wel tot het beter weer is".

En dat was het deze dagen. Toch ?!

Een waarschuwingsbord
waarvan ik denk dat het
niet zichtbaar genoeg kan zijn........................................>
3 minuten werk om het weer
schoon en opvallend te maken.

Een afvalbak (uit 'het-jaar-kruikie') waar al die jaren wél op geplakt is
maar nooit kwam iemand op het idee deze wildplak ook zo af&toe weg te halen.
Posters plakken: zó vorige eeuws !

klik op de afbeelding voor een vergroting



De hoogspanningskast
(leeftijd: 'monument-status)
waarover
zoveel discussie met LIANDER
(dat ons deze keer
wél in de steek liet !)
is nu óók aan de achterkant
weer gewoon
van&voor ons allemaal.










Blijft de vraag waar dat
rand-debiele SFC voor staat.








Wilt u een keertje mee of weet u een graffiti of wildplak die u graag verwijderd zou zien ?
edamvolendamschoon@telfort.nl

Zie ook een vorig blog over deze actie:
http://evodammer.blogspot.nl/2016/04/liander-van-het-kastje-naar-nergens.html

Bezoek de website van de afvalbakkenleverancier:
http://www.bammens.com/wp-content/uploads/2016/04/flap_afvalbakken.png

Alle blogs op evodammer over graffiti:
http://evodammer.blogspot.nl/search?q=graffiti