woensdag 2 maart 2016

Toch Betaald Werk ?

Ik had vanmorgen - qua nat&koud&wind niet echt veel zin om buiten te zijn.
Maar soms moet het. Van dat is evodammer net een gewoon mens.
Ik moest van A (thuis) naar B (Klein Westerbuiten).

Dan neem ik mijn emmertje en mijn vuilgrijptang en raap
onderweg van A naar mijn voorgenomen B zwerfvuil dat ik tegenkom.

Een dag niet ge-zwerfvuil-ge-grijptangd is een dag niet geleefd.
En je loopt er toch.

En dan is de vondst
van dit 'zwerfvuil'
natuurlijk een
aangename verrassing.

Het is sneu voor degene
die het verloor.

Als u dat bent mag
u het komen ophalen.

Een tientje voor een uurtje
licht&prettig&dankbaar werk.

Het is een minimumloon
maar nu - voor een uurtje -
betaald werk.

Nu nog zien dat ik betaald ga worden voor die andere 499 uur per jaar.

edamvolendamschoon@telfort.nl


meer blogs over het vinden van meer of minder waardevolle zaken:
http://evodammer.blogspot.nl/search?q=geld+vinden


Reacties:

Beste Fred
klik op een afbeelding voor een vergroting
Dat gebeurde mij ook
afgelopen zaterdag. €20,-
en 6 bierflesjes (statiegeld)
Groet,
Collega Sjaak uit Zwaag












Fred wel even opgeven bij de inkomstenbelasting hè!!!
C.K. te E-V