maandag 8 juli 2013

1000 evodammers

Dit is evodammers 1000e blog.
Een nieuwsfeit van belang dat de voorpagina's haalde.


klik op de afbeelding voor een vergroting. kom terug op dit blog door te klikken op het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm

Toen ik in oktober 2010 op een druilerige herfstmorgen besloot een blog te gaan maken wist ik niet waar ik aan begon. Ik besloot het ook eigenlijk niet zelf. Blogger.com deed dat voor mij door het heel gemakkelijk te maken om je eigen weblog op te zetten. Zelfs voor zo'n digibeet als evodammer haalbaar. Iets voor U ? Probeer het eens. 

Een andere reden om op internet 
een eigen stem te gaan laten horen 
was de bedroevende kwaliteit 
van de communicatie op internet over EdamVolendam en het feit 
dat de media die er hier lokaal zijn 
niet uitblinken door objectiviteit en diepgang. Vooral edam.volendam.nl (tegenwoordig groot-waterland.nl) was voor evodammer een voorbeeld van hoe het niet moet. 

Over hoe het wel moet heeft hij 
de afgelopen jaren veel bijgeleerd: 
het is een wild digitaal avontuur geweest met veel trial&error - falen&slagen - vreugde&verdriet en waarin steeds meer helder werd wie je vrienden en wie je vijanden zijn. Zo gaan die dingen. Dat is internet.  

1000 blogs en blogjes betekent een veelvoud van 1000 aan tijd en energie. Sommige blogjes schrijven zichzelf - anderen zijn uren werk.
Die tijd en energie ben ik niet kwijt: die ben ik rijker geworden.

Met 1000 blogs waren er ook een ongeveer gelijk aantal reacties
waarvan de meesten positief. Complimenten - adviezen en vragen -
bedankjes en aanmoedigingen: dat doet altijd goed. Daar word je blij van en het motiveert om door te gaan.

Bij dezen mijn excuses aan allen die ik onheus bejegend of tekortgedaan zou hebben en dank aan de lezers waarvan extra dank aan hen die evodammer in goede en in slechte tijden door dik&dun steunden. 

Morgen blog 1001. Leest u weer mee ?










klik op een link om die te lezen
kom terug op dit blog door te klikken op 
het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm

informatie over het hoe en waarom en de geschiedenis van weblogs
http://nl.wikipedia.org/wiki/Weblog

evodammer schreef al eerder over het behalen van bloggers-mijlpalen:
http://evodammer.blogspot.nl/2011/02/gefeliciteerd.html

http://evodammer.blogspot.nl/2012/02/500.html


edamvolendamdigitaal@xs4all.nl