woensdag 6 april 2016

Referendum Over Niks - Evodammer Volgt Zijn Gevoel

Natuurlijk ga ik morgen stemmen.
Niet gaan stemmen is zó jezelf en anderen belazeren !
Moet je toch je mond verder houden.
En dat was ik - als ik het al zou kunnen - niet van plan.

Ik zal "ja" stemmen.

Na al het gezeur en gedoe van de afgelopen tijd
(het was toch werkelijk te gek wat we over ons heen kregen ?!) ging het eigenlijk de laatste weken
nergens meer over.

Dan heb je als weldenkend mens geen andere keuze
dan je gezonde verstand te laten spreken.

En dat zegt dat positiviteit en toekomst het - al is het op een hele lange duur - altijd wint
van al die bozigheid en manipulatie en bangige negativiteit.

Deuren openen i.p.v. dichtsmijten
is altijd beter.

Mijn motivatie is:

Ik stem NEE tegen al die zeurende zeikende
zielige negatieve manipulerende vooroordelende
nitwittende ego-trippende NEE-stemmers die mij
in de media en in mijn directe omgeving
de afgelopen tijd bestookten met hun frustraties
over Europa en enge vreemde landen
en mensen die niet de eigen 'nestgeur'
(of moet ik hier 'mestgeur' schrijven ?) hebben
NEE tegen NEE is dus JA

Ik stem JA na het zien van een interview op TV
met een lerares op een basisschool
in een dorpje in Oekraïne
dat mij zeer emotioneerde.

De mensheid is afhankelijk van hoop op betere tijden.
Ik doe het voor haar.

Evodammer volgt zijn gevoel.