dinsdag 2 juni 2015

Tanden In Zwerfvuil


Ik heb een beetje getwijfeld.
Een blog over gebitten en zwerfvuil ?
Maar ik schrijf nu eenmaal blogs over het zwerfvuil dat ik vind.
Vaak zitten daar hele rare en/of bijzondere dingen bij.

De onderwerpen van die blogs en die foto's
rangschikken zich in het foto-archief van EdamVolendamSchoon (bijna 25.000 foto's) in categorieën.
Een van de thema's is: lijf - kleding - medisch - hygiëne.
En daar vallen tanden dus onder.

Dat ik een tandenborstel vind dat kan.





Een kermis-gebitje kan ook.









Een echte bovenkaak
luguber:







klik op een afbeelding
voor een vergroting

Een gebitsprothese: écht raar.

Ga je dan
zonder tanden naar huis ?
Even uitgedaan en
toen uit de zak gevallen ?
Paste het niet
of was je het zat ?
Een nieuw
bikkesement gekregen
en het oude weggegooid ?
Met je oude moeder in de rolstoel door oud-Edam gehobbeld
en even niet opgelet ?

U mag het zeggen.
Ik zeg niks
Hou mijn kaken
stijf op elkaar.

edamvolendamschoon@telfort.nl