woensdag 8 april 2015

Voor - Na - Ik Wil Een Workmate.



klik op de afbeelding
voor een vergroting



















De lantaarntjes die wij op de pleintafel hebben staan
en die elke avond hun welkom-thuis- of
alles-veilig-op-het-plein-licht verspreiden
staan er al jaren. 365 dagen per jaar. In weer en wind.

Het werd hoog tijd om er eens een uurtje aan te krabben - te staalborstelen en te schuren
en ze van een nieuwe laag roestwerende menie-verf - tegenwoordig in alle kleuren - te voorzien
en de raampjes eens goed te lappen. (ziet u ze glimmen ?!)

Nummer 1 is klaar. Die kan er weer jaren tegen.
Nog 3 te gaan.

evodammer schreef eerder over dit onderwerp:
http://evodammer.blogspot.nl/search?q=lichtjes+op+het+plein


klik op de afbeelding
voor een vergroting
Zit ik daar in mijn schuurtje
op mijn oude krakende knieën
op de keiharde koude betonvloer.
te rommelen en te prutsen.
Niet gezond op mijn leeftijd.

Volgens mij
wil ik voor mijn Vaderdag
een workmate.

Of ik ga
eens kijken
bij de NOPPES
voor een leuk
2-e handsje

Of dat u er nog een heeft staan ?



edamvolendamdigitaal@xs4all.nl