donderdag 13 februari 2014

Petitie Over Boze Plannen Van EBS

Boze Edammers beginnen petitie tegen aanpassing buslijn.............lees ik in het NHD en
hoor ik op RTVNH.


 
 
 
 
Als ik google op "Petitie - EBS" blijken er nog veel meer gevallen van onvrede over dit busbedrijf
dat met vliegende start en gouden bergen ARRIVA en CONNEXION achter zich liet bij de de aanbesteding/consessie. De protesten en petities vliegen hen om de (Israëlische) oren.
 
Mijn buurman (ex-CONNEXXION) wist het al toen bij de aanbesteding bleek
dat EBS het allemaal veel beter en goedkoper kon. Zijn expertise: "Dit kan nooit"
En hij heeft weer eens gelijk gekregen.
 
Wel jammer dat wij die fout van onze bestuurderen mogen betalen en er door hun falen
dagelijks twee keer een kwartiertje extra in de bus mogen zitten.
 
klik hier om de petitie te zien - te zien wie hem al ondertekenden en natuurlijk
zelf te tekenen. Als doet u het alleen maar voor mevrouw evodammer en kind-evodammer
die als dit doorgaat dagelijks een half uur langer moeten reizen en euro's per week extra kwijt zijn.
 
 
 
 
Mevrouw Evodammer  (oh wat hou ik toch van haar als ze zo obstinaat is)
heeft al gedreigd: "Dan koop ik een canta en ga ik zelf wel over de busbaan !"
Ze heeft voor gezellige mee-willen-rijder nog een bijrijdersplaats leeg.