zondag 9 februari 2014

Delsasso Print&Paint

Ongeveer een maand geleden mocht ik u schrijven over de nieuwe visitekaartjes van
EdamVolendamSchoon.

Deze zijn - geheel naar wens, in perfecte kwaliteit en prettig geprijsd
gemaakt door Delsasso Print&Paint. Thuisbezorgd.

Vandaag ontving ik bij de post het bericht
dat hun nieuwe website op internet staat.

Een aanrader om daar eens te gaan kijken.
Want het gaat niet alleen om visitekaartjes maar om nog veel meer.
Ze maken alle soorten drukwerk en exposeren en verkopen kunstwerken van eigen hand.
Beschilderde meubelen en gebruiksvoorwerpen - etiketten voor gelegenheids-wijnen
en gelukssteentjes.

Dus als u nog meubilair of gebruiksvoorwerpen - een fiets of een muur in uw woonkamer
naar eigen wens maar toch kunstzinnig beschilderd wilt hebben moet u hier zijn.
Kunst zoals kunst bedoeld is.

Ik maak me sterk dat u niet kunt vragen aan Delassso Print&Paint
wat zij niet kunnen leveren of dat u op hun website iets vindt
dat u toch wel graag gemaakt zou willen laten doen door hen of zou willen hebben.
 
klik op een afbeelding voor een vergroting
kom terug op dit blog door te klikken op
het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm

 bezoek hun website:
http://www.delsassoprintenpaint.nl


evodammer schreef hier eerder over:
http://evodammer.blogspot.nl/2014/01/ik-geef-u-mijn-kaartje.html