vrijdag 27 september 2013

Flessenpost

Geroutineerd - want veel ervaring - viste ik vandaag wat blikjes, flesjes en ander zwerfafval
uit het water van de Keetzijde.

Een van de flessen bleek niet zomaar een fles maar echte flessenpost.
Uniek voor mij want zulks heb ik in de afgelopen 10 jaar van mijn zwerfvuil-verzamel-carrière
nog nooit gevonden. Da's geen zwerfvuil. Dat is mooi !



Thuis heb ik de fles opengemaakt.
Behalve een laagje water zat er ook een - in plastic verpakt maar toch nat - briefje in.
Deze post is niet echt ver gekomen. Om precies te zijn tot aan de overkant van het water
van het Oorgat/Keetzijde.

Maar is het belangrijk hoe vér ?
Is het niet veel belangrijker dat we vrienden hebben die er voor ons zijn als we hulp nodig hebben ?

edamvolendamschoon@telfort.nl



voor meer info over flessenpost:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Flessenpost