donderdag 26 september 2013

Blij

Ofschoon wij zo goed mogelijk proberen de lokale middenstand te steunen
door daar de dingen te kopen die we nodig hebben, bestellen we soms ook iets "op internet".
(Proeft u het schuldgevoel dat uit die laatste zin spreekt ? Evengoed raar. Maar waar ! )

"op" internet - "van internet" - "via internet" - "bij internet"...........hoe zegt u dat ?

In dit geval batterijen voor de foto-camera.
En daar hebben wij - en u als ik weer foto's plaats - voordeel van.

Nadat de bestelling was geplaatst
kreeg ik de mededeling:
"Weet u wel hoe blij wij 
  met u als klant zijn ?" "Klik hier"

Dus ik heb "hier" geklikt
(kan echt geen kwaad - het is een YouTube-filmpje)
om te zien hoe blij ze daar bij dat bedrijf
met evodammer als klant zijn.

Dat doet 'ie anders nooit hoor maar
hier werd ik wel heel blij van.

Het filmpje is qua beeld en geluid
heel knap geknipt & geplakt.




Ik vind 'm top. Lief. Vrolijk. Prettig. Grappig. Mooi !

Komt het omdat ik zelf graag
een boterham met pindakaas mag eten
of zelf vele jaren op de harmonie heb gezeten ?

Of is het omdat ik graag mag kankeren op de reclame op radio en tv.
en deze de gunstige uitzondering is ?

Of hoop ik stilletjes dat ze zó blij zijn met dit blog dat ze straks ook bij mij
de achterdeur in en de voordeur weet uit marcheren ?

Wilt u - klant of niet - ook blij worden ? Klik HIER

klik op deze link om dit te bekijken
kom terug op dit blog door te klikken op het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm



testvragen:

wie geeft er wie een high-five ?
hoeveel mannen/vrouwen spelen er in deze fanfare ?
wat staat er op het reclamebord ?
wat voor een auto rijdt er langs ?
welke kleur schoenen komen er in beeld ?
is het een hond of een kat ?
welk merk pindkaas ?
welk merk boter ?
hoeveel en wat voor soort boterhammen ?
welke krant ligt er op tafel ?
kleur van het overhemd ?
snor ? baard ? geen van beiden ? beiden ?
hoeveel mAh zijn deze batterijen ?