zaterdag 4 augustus 2012

Bijna

evodammer werkt gestaag aan zijn lokale bekendheid.
Bij DEEN - afdeling wijn - kreeg ik de vraag:
          Hé stukkiesschrijver, ben je nou al bij de 1000 ?
Nee joh......dat is pas in juni 2013. Dan schrijf ik mijn 1000e blog.

          Maar je had het vorige keer over dat je door de 2000-grens was geschoten ?
Ja - dat is het aantal bezoekers per maand.
          2000 ?
Nu bijna 3000 - ik kwam er in juli nog net 177 tekort.
          Tekort ?
Nou ja......tekort is zo'n raar woord:  net alsof ik aandacht tekort kom.
Maar 100 klikken per dag is 3000 in de maand en 36.000 in en jaar.
En daar zijn we bijna. Maar klikken is niet hetzelfde als lezers want je hebt lezers die vaker klikken
en klikkers die in één keer een pagina lezen en dan tellen ze voor de statistieken........................
          Oh.............Jaja..............Hé......drink jij Bergschaduw ? Die is in de reclame.

Uitleggen hoe het zit met zo'n dagelijks bloggie en dan ook nog de technische kant begrijpen
gaat te ver. Ik snap het zelf nauwelijks.
De grafieken (die groene lijn is wel weer mooi om te zien) zeggen het allemaal.

klik op de afbeelding voor een vergroting. Kom terug op dit blog door te klikken op het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm

Volgens de webmaster kan het allemaal veel beter.

Er is minstens een verdriedubbeling mogelijk van het aantal bezoekers.
Ik moet dan aan de volgers - labelen - doorlinken - zoekmachines - leesmeer- facebooken en twitteren.

Ik dacht het niet.
Aan mijn blog geen polonaise.
Het exclusieve clubje lezers dat nu evodammer volgt is klein maar fijn.
En hun reacties zijn mijn dagelijkse levens-elixer.
Houen zo.

Ik schrijf - u leest.
Naar ik hoop "ter leringh ende vermaeck"
En als u niet leest
schrijf ik (denk ik) toch

We halen die 1000 wel.

edamvolendamdigitaal@xs4all.nl



evodammer schreef eerder over dit onderwerp
          klik op deze links om dit te lezenkom terug op dit blog door te klikken
          op het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm

http://evodammer.blogspot.nl/2012/02/500.html