vrijdag 6 april 2012

Graffiti 5


Graffiti is niet altijd een kwestie van viltstift en spuitbus.
Ook stickers horen erbij.
Anderen vinden dat dit valt onder "wildplakken"
Gemeenschappelijk is het feit dat het ongewenst is.


Een zelfgemaakte sticker. Op zich knap gedaan.
Kunstzinnig. Veel tijd&energie ingestoken. Talent-In-De-Dop

Waarom plak je als - ik neem aan puber - zulks op allerlei kastjes - lantaarnpalen en verkeersborden ?
Een gevalletje "Ik-Was-Hier"  of  "Dit-Is-Mijn-Wijk"  of  "Kijk-Mij-Nou" ?

Wat mij boeit is wat er staat. Wat het betekent. Waar het om gaat. Het waaróm.
Als u daar meer van weet ik hou me aanbevolen.

edamvolendamschoon@telfort.nl
0299 - 36 19 20


evodammer schreef eerder over dit onderwerp.
          Klik op een link om de vorige blogs over dit onderwerp nog eens te lezen.
          Kom terug op dit blog door te klikken op het terug-pijltje linksboven in uw beeldscherm http://evodammer.blogspot.com/2011/10/graffiti-4.html