maandag 20 februari 2012

Respect



De vriendelijke meneer die mij aansprak
op mijn schoonmaakwerkzaamheden
(Bent u van de gemeente ?
Nee - integendeel - de gemeente is nog steeds niet blij met EdamVolendamSchoon )
leek erg ge-interesseerd in mijn verhaal.

Ik vertelde hem over vrijwilligers die
schoonmaken - idealen - buurtbeheer
en natuurlijk
de onmisbare anekdote uit de praktijk



klik op een afbeelding voor een vergroting
Kom terug op dit blog door te klikken op
het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm
Ik gaf hem
het visitekaartje van EdamVolendamSchoon

Het is vervelend om datzelfde kaartje
de volgende dag - als zwerfvuil - (!)
in het gras terug te vinden.

Je ziet jezelf in de modder liggen.
Niet-interessant genoeg bevonden

Respect krijg je niet - dat moet je verdienen
zei mijn oma altijd. En zij kon het weten.

Ik heb nog een hoop te verdienen.

edamvolendamschoon@telfort.nl