woensdag 15 februari 2012

Misbruik Meldpunt PVV ?








Op de site ge-arriveerd word ik verwezen naar het

Meldingsformulier

                          Deze melding kunt u anoniem plaatsen. 
                         Alleen (*) zijn verplichte velden om in te vullen.

om vervolgens deze mededeling te krijgen:
                Vanaf deze computer is vandaag al een melding gemaakt.
                Per computer laten wij maar één melding per dag toe.


Anoniem klagen - daar heb ik al zo'n hekel aan
want dat is uitsluitend voor lafbekken
en
ik schijn vandaag vanaf mijn pc
al een melding te hebben gemaakt.
(ik kan u verzekeren dat ik een hoop te melden heb
maar vandaag niet en op dit punt nooit)

Ik kan blijkbaar dus ook elke dag
vanaf mijn eigen computer één melding doen -
7x per week - 30 keer per maand ?
en op elke computer die ik tegenkom
extra meldingen doen.
En dat allemaal anoniem.

Die PVV-digiteuten schakelen mij bij voorbaat al uit (u heeft al een melding gedaan)
of mijn pc ongewild in (wij hebben via uw pc al een melding gedaan)
Zijn ze een beetje bang voor evodammer ?
Bevreesd dat hij hun meldpunt zal bestoken met positieve energie ?
Of is this Big-Brother-Already -Watching-Me ?



Ongeveer op het niveau van de bekende internetpolls waar "iedereen" zijn/haar "mening" kan geven
door op een vakje te klikken. Je ziet zulks nog wel eens op websites van een bepaald niveau.
"Iedereen" dat zijn steeds dezelfden en die "mening" staat al bij voorbaat vast.
Controle 0 want anoniem.

Als het niet zo verschrikkelijk sneu en kinderlijk was
zou je er nog om kunnen lachen.

Al die ophef is er dus
over een idee.
Een vuig laag plat
dom discriminerend idee.
waar artikel 1 van De Grondwet
in 1848 al een einde aan maakte.

Een - digitaal - heel
slecht uitgewerkt idee
waar niks zinnigs uit kan komen.

De bekende publicitaire luchtballon
die weer een nieuwe "vijand"
en tijdelijke aandacht
moet genereren.

Misschien dat
onze Grote Blonde Leider
en een handjevol trawanten wel zelf
25.000 x zo'n formulier invullen.

Zij zullen daarvan pijn in in vingers krijgen.
Ik wens hem - en zijn bedrijfsjakhalzen -
pijn in hun geweten toe.

F.J.Seeboldt
EdamVolendam


http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2824/Politiek/article/detail/3174502/2012/02/12/Alle-reden-voor-een-meldpunt-voor-overlastgevende-PVV-ers.dhtml


Hier in EdamVolendam (Volendam - de meeste PVV-stemmers in Nederland) is een website. www.edam.volendam.nl Het is heel gewoon om daarop racistische PVV-erige standpunten te ventileren.  Bijvoorbeeld over het hoofddoekjesverbod op het Don Bosco College of de reacties op Marokkaanse mede-burgers in de gemeente. De webmaster is daarover niet aanspreekbaar. Zelf PVV-er.
Ik heb last van de agressieve en discriminerende sfeer en de angst die zulks oproept
 bij de normale - leuke - mensen.
F.J. Seeboldt
EdamVolendam
www.evodammer.nl
http://evodammer.blogspot.com/2012/02/misbruik-meldpunt-pvv.html