zondag 16 januari 2011

Diep In Mijn Hart

Voor op wie dit van toepassing is:

http://www.youtube.com/watch?v=lAppaAE3d10
(Als deze link niet werkt kunt u hem kopieren
en in de google-balk bovenin plakken)




deze bladmuziek is op aanvraag ook in andere toonsoorten / varianten verkrijgbaar.


Diep In Mijn Hart

Wat een ander van jou zegt kan mij niet schelen
Laat hen maar praten, ‘k trek mij er niets van aan
Want een misstap, dat weet ik, maken toch velen
Haast ieder mens heeft wel eens een fout begaan……………

Diep in mijn hart kan ik nooit boos zijn op jou
Blijf ik je toch altijd trouw
Dat mag je heus wel weten
Diep in mijn hart is er slechts één, dat ben jij
Jij bent toch alles voor mij
Zal je dat nooit vergeten
Want jij bent heus niet slecht
Wat ook een ander zegt
Lieveling denk toch eens aan
Saam door het leven te gaan
‘k Heb dan je liefde voortaan
Diep in mijn hart

Alles wat jij zult vragen zal ik je geven
In mijn gedachten ben jij steeds nummer één
Jou ’t geluk weer te geven dat is mijn streven
Ondanks je fouten hou ik van jou alleen……………

Diep in mijn hart kan ik nooit boos zijn op jou
Blijf ik je toch altijd trouw
Dat mag je heus wel weten
Diep in mijn hart is er slechts één, dat ben jij
Jij bent toch alles voor mij
Zal je dat nooit vergeten
Want jij bent heus niet slecht
Wat ook een ander zegt
Lieveling denk toch eens aan
Saam door het leven te gaan
‘k Heb dan je liefde voortaan
Diep in mijn hart

hoort u ook wel eens zo'n liedje dat raakt
of
bladmuziek of teksten nodig ?

edamvolendamdigitaal@xs4all.nl