zaterdag 13 november 2010

Diefstal

Wegens diefstal van mijn bijdrage van 13 november op dit blog
("Ik Toeter Dus Ik Ben")
door de webmaster van edam.volendam.nl
is dit bericht verwijderd.



Voor klachten, opmerkingen of vragen kunt u terecht bij
edamvolendamdigitaal@xs4all.nl

(wordt vervolgd)


Update:
Fijne reacties weer. Dank.

Uit alle platte onzin kies ik deze:
               Ik strooi in tegenstelling tot die milieumaniak toch niet met leugens als ik stel dat 
               het een luie, werkloze en uit de staatsruif vretende profiteur is? Kemo

5 waarde-oordelende zelfstandige naamwoorden in één zin. Op zich al een prestatie.
En alle 5 niet waar. Zullen we dit dan maar een KeMootje noemen ?

Want vriendelijke vriend, je ként de waarheid niet eens. En toch een mening.
Je wilt lekker anoniem blijven en alles geloven dat anderen schrijven
zolang het in je (den)kraampje past. Of het waar is of niet boeit je niet.
Maar het geeft zo'n lekker gevoel in de onderbuik.

Het is zeer tegen onze zin in, dat de webmaster van edam.volendam.nl berichten van mij,
of reacties over mij plaatst. We hebben een aantal keren verzocht dit niet te doen.

Daar is een vervelende discussie aan vooraf gegaan die de webmaster heeft afgesloten
door mij te verbannen. Klinkt bekend ? Gevalletje ongelijk hebben dus: de boodschapper de mond snoeren.
Het is ook vervelend als je als shocking-klem-zittende webmaster je eigen hoogstaande principes
verkwanselt en daar door anderen met grote regelmaat op gewezen moet worden.
Ik zou mezelf ook verbannen !



Ook tegen het plaatsen van dit blog als link op de startpagina van edam.volendam.nl  bij "net ontdekt"
hebben we bezwaar aangetekend.
Omdat we dit beginnende simplistische juniorblogje niet wíllen linken aan het licht racistische, agressieve, platvloerse en onbetrouwbare edam.volendam.nl
Is toch niet echt onlogisch ? Tevergeefs.
Je kunt net zo goed een haai vragen je lievelingsbeen terug te geven.

Kortom: als je de waarheid wilt weten zou ik eens uit mijn anonieme digitale hokje komen
en vragen stellen - feiten verzamelen en o.g.v. kennis van zaken een oordeel vellen.
Zal wel weer teveel gevraagd zijn. En anders weet je me te vinden. In persoon, per telefoon of digitaal

Zo. Nu nog iemand vinden die dit bericht bij onze KeMo in de digitale brievenbus laat glijden.
(wordt vervolgd)