dinsdag 26 februari 2019

Daar Is 'ie: De Waterstofketel


Bron: Blog Marius Valk       
Het is echt waar, de waterstofketel is er.

Ik kon mijn ogen niet geloven.
Op de eerste werkdag van 2019 zag ik
bij de receptie dat er tijdens mijn vakantie
een wandketel is opgesteld die gaat branden op honderd procent waterstof.

De verbazing

Ik stond oog in oog met een waterstof wandketel die klaar is voor zijn eerste stappen in het echte leven! Ik hoorde niets meer, ik voelde niets meer, ik werd overmand door emotie. Ja, ik kreeg vlinders in de buik. Ik kon het niet laten en moest dit van binnen zien: heel verrassend. Hiermee opent zich de deur naar een nieuw tijdperk.  Ik ben het samen met meerdere mensen eens, zonder waterstof geen energietransitie. Er is nog zo veel meer informatie, maar dat kan ik nu nog niet met jullie delen. Later meer.

Een kijkje in de glazen bol

Stel je voor: over tien jaar...............lees verder...........
https://www.installatie.nl/blogs/marius-valk-daar-is-ie-de-waterstofketel