maandag 11 april 2016

Kikkervisjes Gezocht

klik op een afbeelding
voor een vergroting
In het niet-zo-grote
maar blijkbaar
wel-zo-fijne
stadstuin-vijvertje
van een vriendin in Haarlem
barst het van het kikkerleven.

Wat een prachtige foto's
van een méér dan overdadig
kikker-rvisjes-feest.

Daar kan ik
jaloers op worden.

In onze vijver
zit al jaren
één zielige kikker
(nog ff afwachten
of dat dit jaar ook nog zo is)
dus dat schiet niet op.

In eigen omgeving kijk ik wel eens in slootjes maar heb tot nu toe geen kikkerdril kunnen vinden.
Zoek ik niet goed of is het er niet ?

Weet u een plek in de omgeving van EdamVolendam waar ik een mooie pluk kikkerdril
kan vinden ? Of heeft u zelf zo'n vijver-vol ? Ik hou me aanbevolen.

edamvolendamdigitaal@xs4all.nl


Lees ook:
http://evodammer.blogspot.nl/search?q=kikker