dinsdag 26 januari 2016

Klapband


Heeft u dat ook wel eens meegemaakt ?
Dat eerst je fiets (in mijn geval mijn karretje)
raar gaat doen en steeds stroever gaat rijden ?
Dat u - zeg maar - een soort ge-hobbel-de-bobbel voelt ?

Dat u dan gaat kijken wat er aan de hand is.
Dat u uit de buitenband een ballonnetje ziet groeien
dat steeds maar groter wordt. 
En tot slot de doffe 'boem' !
Een klapband.










klik op een afbeelding voor een vergroting

Ook voor het materiaal van EdamVolendamSchoon geldt
dat het door intensief gebruik aan grote slijtage onderhevig is. 24x365 in weer&wind eist haar tol.

Gelukkig had ik
nog een reservewiel
(overgebleven van mijn vorige karretje)

Geen dag zonder mijn trouwe tweewieler.
Dus de sponsor kan gerust zijn. We kunnen weer even voort.

edamvolendamschoon@telfort.nl


EVS Profiel 2016
EVS Profiel 2015