zaterdag 25 juli 2015

Kunst Uit De Sloot


Bij mijn opruimwerkzaamheden
op de Dijkgraaf Poschlaan
vond ik dit in de sloot.

Als u goed kijkt ziet u de visjes
er nog overheen zwemmen.

Het is een reclamebord dat erin is gewaaid.
Of gegooid. Of uit zichzelf erin-gesprongen ?

klik op een afbeelding
voor een vergroting


Eenmaal op de kant trof mij de artistieke uitstraling van dit door Moeder Natuur (uit door ons geleverd basismateriaal) gemaakte kunstwerk.  Het is gewoon mooi. Een blikvanger.
Je zult het maar thuis aan je muur hebben hangen. Bij ons staat dat gewoon langs de kant van de weg.


"Daar moet je mee naar "Tussen kunst En Kitsch" adviseert een voorbijganger mij.
Dát lijk mij wat ver gaan maar toegegeven - het hééft wat.

Uiteindelijk blijft het zwerfvuil dat een reclamebord was.
U weet wel; die lelijke a-sociale dingen langs de kant van de weg of zelfs op het trottoir
die voetgangers zo kunnen hinderen en (ook het overige verkeer) in gevaar brengen.

Afval hoeft niet lelijk te zijn.
Maar géén afval vind ik dan toch wel weer mooier.

edamvolendamschoon@telfort.nl