donderdag 23 juli 2015

Een Vlekje Wegwerken / Vlekkentest

Gisteren wilde ik een blog schrijven over een verfvlek op het trottoir in de William Pontstraat.
De vlek is gemorste verf (van een goede kwaliteit helaas) en zit er al sinds 2014.

Maar ik werd afgeleid en schreef over een andere 'vlek'.
Dus bij dezen de 'echte' vlekken.

Het is wonderlijk dat zulks niet wordt opgemerkt of aangepakt door de mensen die als professie het onderhoud&schoonmaak van onze gemeente hebben.

Maar ook dat de supermarkt (die toch normaalgesproken
heel bewust en netjes bezig is met haar buitenruimte) of buurtbewoners (die wel hun eigen straatje schrobben en moord&brand schreeuwen als zulkse verf op hún stoepie
zou zitten) er niets aan deden of doen.

Ik zal een kijken hoever EdamVolendamSchoon in dezen komt en u het resultaat laten weten. We hebben tenslotte een naam hoog te houden als het gaat om graffiti.



Een andere optie is dat de gemeente EdamVolendam
een stuk of 10 schone stoeptegels ter beschikking stelt.
Dan leggen wij ze er wel in.

EdamVolendamSchoon. Van alle markten thuis. Als het maar heel&schoon&veilig is.


klik op een afbeelding voor een vergroting



Heeft u dat nou ook ?
Dat u naar deze foto's kijkt en er opeens dingen in ziet ?
Beestjes - poppetjes - stripfiguren - monsters - voorwerpen
(of zelfs minder leuke familie-leden of buren)
 
Het lijkt bijna op de 'vlekkentest' zoals die door psychologen en psychiaters worden gebruikt.
 
Óók leuk om even te zien wat ziet ?!
klik op deze link en fantaseer even mee:
 
Zeg mij wat u ziet en ik zeg u wie u bent.