donderdag 22 mei 2014

Dieren Ook Een Stem In Europa




Ik heb mij laten overtuigen. Ik ga overstag. Mevrouw Evodammer heeft mij haar gelijk bewezen.
Nog nooit stemde ik op de Partij Voor De Dieren maar vandaag
lijkt het mij een goede gelegenheid om dat wel te doen.

Of dat nou komt door hun programma
of door het statement dat Wubbo Ockels schreef over onze planeet Aarde
of het feit dat ik gisteren met poes bij de dierenarts was:
De Partij Voor De Dieren krijgt vandaag mijn steun.

https://www.partijvoordedieren.nl/recent/Europa

Dossier Europa:
Weerwoord aan Brussel
 

De Partij voor de Dieren is voor Europese samenwerking
maar tegen de huidige, ondemocratisch georganiseerde EU.

Democratische internationale samenwerking kan verbetering opleveren voor mensen, dieren, natuur en milieu. Maar daarvan is nu nauwelijks sprake.

Het huidige Europa sluit dieren massaal op in megastallen,
roeit plant- en diersoorten uit, plundert zeeën en ontwricht ecosystemen wereldwijd.

De grootste kostenpost van de EU zijn de landbouw- en visserijsubsidies. De plofkippenindustrie voerde er promotiecampagnes mee en het stierenvechten wordt ermee in stand gehouden. Op kosten van belastingbetalers raken de zeeën leeggevist en komen ontwikkelingslanden in problemen door Europese producten die op hun markten worden gedumpt.



Statement van Wubbo Ockels over het omgaan met onze planeet Aarde
http://ev-opinie.nl/forums/viewthread/84/



















Lig je lekker op je stoel
zit je opeens opgesloten in een reismand.





Ik was (als al wat oudere kater)
al eens eerder bij de dierendokter geweest.

Van mij hoeft het niet
maar als baasjes het nou zo graag willen..........



Blijk ik een keurige 3,8 kilo te wegen.
Ik hoef niet op dieet.


word je in een vestje gehesen
dat helemaal niet lekker zit
omdat je geen kant meer uitkunt.



klik op een afbeelding
voor een vergroting


gaan ze pedi- of mani-curen
en wordt er - tot bloedens toe -
in en aan je nagels geknipt.


dat was nodig
maar je word van de gefruttel aan je lijf
niet vrolijk.







steken ze dingen in je
omdat ze dan
op een beeldscherm
kunnen zien
hoe je er
van binnen uitziet.










krijg je tot slot nog een venijnige prik
en vieze pilletjes voor de eerste 5 dagen mee.





Je bent als poes toch maar blij als je weer thuis bent
 en je bak brokjes er nog blijkt te staan





van mij mogen de baasjes vandaag
op ONZE partij stemmen.

En u ook.