vrijdag 10 augustus 2012

Gezondheid Doping En Geloof

U vraagt zich misschien wel eens af
waar evodammer al die energie&gezondheid vandaan haalt.

evodammer slikt doping.
Elke avond vitaminen mineralen omega 3 6 9 en vitamine A t/m K tot de Z van zink
en daartussenbij nog wat calcium fosfor jodium ijzer magnesium koper mangaan chroom
molybdeen selenium. Allemaal verpakt in handige dragees.
Evodammer is een wandelende chemische fabriek.

Klik op een afbeelding voor een vergroting. Kom terug op dit blog door te  klikken op het terug-pijltje linksboven in uw beeldscherm


Ooit - in een donkere periode- eens mee begonnen
en niet meer mee gestopt.

En voel ik me daar dan beter van ?
Geen idee. Dan zou ik ermee moeten stoppen
Misschien ga ik me dan wel beter voelen ?

Het geloof in de handeling
is misschien wel het grootste effect.
En Het Kruidvat vindt het prima zo.

Ik weet heus wel wat écht gezond voor me zou zijn.
Maar dat past niet in een glaasje
en kost veel meer moeite dan
een paar pilletjes slikken.




De échte doping is natuurlijk een lange lijst van lieve mensen en leuke&dingen
(mevrouw evodammer bovenaan op beide)

Het grote verschil is dat ik ook daar
ná Londen 2012
niet mee hoef te stoppen.

edamvolendamdigitaal@xs4all.nl