zaterdag 14 januari 2012

Evodommer Vermist ?


Mijn grote vriend evodommer begint een beetje in te zakken.

De intervallen tussen de berichten wordt steeds groter.
De inhoud blijft onveranderd dommig&boos& kwaadaardig met een toefje poep&pies&kots.

Het zal toch wel goed met hem gaan ?
Ik begin me zorgen te maken.
Hoe hard&veel ik ook klik - ik mis hem.

Als ik wist waar 'ie woonde
stuurde ik hem een 'beterschap"-kaart.
Maar officieel weet ik niet wie hij is en waar zijn huis woont.

Dát is dan weer het nadeel van anoniem onder
vele nicknames op internet rondscharrelen.
Je "vrienden" blijken geen échte vrienden
want ze kunnen je niet vinden als je ze nodig hebt.

           Mijn digitale schaduw schreef op 10 december nog:

          Helaas heeft een gebrek aan reacties doen moeten besluiten 
          tot het stoppen met het dagelijks bloggen door Fred Seeboldt. 
          Meer info op evodommer.blogspot.com

Maar dat bericht is weer verwijderd.
Het was natuurlijk ook "echt onzin"
om onze Majesteit maar even te citeren.
Het koninklijke antwoord op: "Doe ff normaal man !"

Evodammer stopt natuurlijk niet
Hij komt net een beetje lekker op dreef.

Evodammer sprint naar zijn 500e blog
en een maandgemiddelde
van 2000 bezoeken op zijn site.
Dat heet: "pageviews"
Niet te verwarren met 2000 bezoekers.
               (een denkfout die op ons naburig digitale vuilnisbeltje veel wordt gemaakt)

Voor wat het waard is want zulkse cijfers moet je altijd
enorm relativeren. Maar toch. 't Kon slechter.

Fans van evodammer die dagelijks - wekelijks of inicidenteel
ff kijken wat onze dorpsgek nu weer heeft bedacht.
Ja: hij is de dorpsgek maar wel onze dorpsgek.

De meesten bezoekers zijn veelal lokaal en uit bekende kring.
Maar ook reacties uit Nieuw-Zeeland - Californië - Rusland - China én Appingedam.
Mensen die op straat of bij DEEN de duim opsteken en roepen: "Hij was weer goed hè !"
of je staande houden met: "Ik heb een goed idee voor je blog"
En heel soms: "Dát moet je maar niet meer doen !"

Kijk: dan ben je lekker bezig !
Niets menselijks is evodammer vreemd:
hier wordt hij blij van.






Arme evodommer.

Of zou het zijn goede voornemen
voor 2012 zijn
om alleen nog maar iets te melden
als hij ook iets te melden heeft ?

Dan gaan we hem echt missen.

evodammer





UPDATE

Evodommer reageerde bijna direct op bovenstaande.
Hij lééft ! Daar ga ik vanavond mijn eerste toost op uitbrengen.
(en het beste bewijs van het feit dat evodammer goed gelezen wordt)

Wat wel een beetje gek is:
De webmaster van edam.volendam schrijft als bron: evodommer
maar evodommer schrijft:

Ik heb dat blog never geschreven. Je grote vriend Piet-edam.volendam.nl-Reijers 
heeft dat blog zelf gemaakt en geplaatst.
Dus, de webbie van edam.volendam.nl schreef dat blog.

Óf er wordt hier gejokt - óf de webmaster van edam.volendam is evodommer.

Of er zijn meer evodommers.
Maar waarom heet/heten hij/zij dan Frank ?


Onze Frankje schrijft bijvoorbeeld dingen als:
En daar ik niet zo laf ben mijn teksten aan te passen zoals de veegman dat wel doet.............
Alsof hij mag beslissen of jij zelf wel of niet je eigen teksten op je eigen blog mag aanpassen ?!
Anoniem als evodommer / Frank onaardige stukkies over anderen schrijven is zeker dapper ?
Het is een rare man. Ik zou hem geen beterschapkaart sturen maar dit soort sukkels mijden.


Fred, edam.volendam heeft opeens geen leden meer en evodommer geen volgers.
        wat heb je nou weer allemaal gedaan ?!