vrijdag 23 december 2011

Nieuwjaarswens


Nederland 2011

De betaalde vervuiler
wenst de vrijwillige schoonmaker
een voorspoedig 2012



Als het niet
te zot voor woorden was
zou ik er
hartelijk om kunnen lachen.




klik op een foto voor een vergroting
kom terug op dit blog door te klikken op het terug-pijltje linksboven in uw beeldscherm


Ach.............
weet je wat..............
ik lach er ook hartelijk om.

Ik ga mijn nieuwe jaar
niet laten verpesten
door dit soort
negatieve gedachten.

Misschien is het gewoon
een ongelukje
Of een stress-momentje-op-het-verkeerde-moment.

Uit de zak gevallen
in het donker
of weggewaaid in de storm.



Beste bezorger/fooitje-ophaler m/v
ik wens jou ook
mede namens alle vrijwilligers en symphatisanten van EdamVolendamSchoon
een voorspoedig nieuw jaar.

edamvolendamschoon@telfort.nl