zondag 20 maart 2011

Vakmanschap Of Lamlendigheid ?


klik op de foto voor een vergroting
ga terug naar dit blog door op het
blauw-witte terug-pijltje linksboven
in uw beeldscherm te klikken

Elk jaar wordt
er in december
een Kerstboom geplaatst 
op het Damplein in Edam.

Het gat
waar hij in geplaatst wordt
is naderhand
weer "dichtgemaakt"
Maar..........hallo..................heren professionele kerstboom-weghalers / stratenmakers...............
als ik bij ons in de tuin een bestratings-klusje zó uitvoer
mag ik van mevrouw Evodammer een weekje op de bank slapen !

U gaat mij toch niet wijsmaken dat deze vierkante meter Edam
maatgevend is voor de rest ?
Zal ik met mijn twee linker-vrijwilligers-handjes
eens een uurtje komen helpen ?

Update:
bron foto: De Stadsite
 blijkbaar moest er in het gat
een paal terug.