maandag 21 maart 2011

Opruim-Kaboutertjes



Ik vond een paar weken geleden
een klein kruiwagentje

Model mini-mini









Nou zeg ik wel eens tegen mensen die zomaar hun troep in de openbare ruimte gooien:
ja hoor..........dat ruimen de kaboutertjes zeker op.
(een door mijn moeder vroeger veelgebruikte uitspraak jegens ons kinderen als we troep hadden gemaakt)


Als je dan zo'n mini-kruiwagentje vindt
wordt zo'n opmerking
wel steeds geloofwaardiger.











Tot mijn grote verbazing dook vandaag datzelfde kruiwagentje weer op.
Op een heel andere plek.

Hebben wij hier te maken met een wat chaotische kaboutergeest ? 
Vergeetachtig ? Overwerkt&Overspannen ?


klik op de foto voor een vergroting
ga terug naar dit blog door op het blauw-witte
terug-pijltje linksboven in uw scherm te klikken.
 

    
     Ik heb
     - om de opruimkabouter te helpen -
     zijn kruiwagentje alvast gevuld
     met
     ruim-voor-handen-zijnde
     zwerf-drijf-vuil.

     Dan begint zijn nachtdienst
     ook een keertje
     met een aangename verrassing.







Dus lezer dezes: als u dit kruiwagentje ziet..............
vul het met zwerfvuil.
Help de opruimkabouter deze crisis door !