zaterdag 29 juni 2019

Het Leven Is Mooi

Het leven is mooi. Meestal.

Op verzoek hier de bladmuziek en de tekst van dit mierzoete
maar oh-zo-onweerstaanbare lied van deze geweldige levens-lied-zangeres.































De dag is bijna om
 en de zon zakt vermoeid in zee
 De avond zwoel en zacht
 lijkt gemaakt voor ons twee
 We stralen allebei
 dit geluk maakt me bijna bang
 We zijn stil en verbaasd
 en we hebben geen haast
 want de nacht is nog lang

Het leven is mooi
 elke dag weer een wonder
 Sinds ik weet hoe fijn
 't bij jou kan zijn
 Het leven is mooi
 veel mooier dan ik dacht
 En ik zeg zacht:
 ik ben er voor jou elke dag elke nacht

 Ik ken je nog maar kort
 maar ik weet dat 'k me niet vergis
 Hoe dat dit ook 't begin
 van een nieuw leven is
 We koesteren ieder woord
 zijn gelukkig met elke dag
 We zien niets om ons heen
 we hebben alleen nog maar oog voor elkaar

 Het leven is mooi
 elke dag weer een wonder
 Sinds ik weet hoe fijn
 't bij jou kan zijn
 Het leven is mooi
 veel mooier dan ik dacht
 En ik zeg zacht:
 ik ben er voor jou elke dag elke nacht




YouTube Corry Konings - Het leven is mooi




klik op een afbeelding voor een vergroting
 



De bladmuziek in A / amin maakt het u mogelijk met het YouTube-filmpje mee te zingen/spelen.
De bladmuziek in C / cmin is vermoedelijk handiger voor sommige muzikanten.
Maar ook andere toonsoorten of varianten zijn op aanvraag verkrijgbaar.


PS
Ik ben zo vrij geweest de modulatie op het eind weg te laten. Op verzoek óók verkrijgbaar.