vrijdag 5 oktober 2018

Verzet-je

Toch wel te zot voor woorden
(en ongelooflijk sneu voor de plakker dezes)
als je dit soort stickers
in de openbare ruimte meent te moeten plakken.

De 'afzender' is LMAO of IMAO
(dat blijkt op internet nog even een discussiepuntje)

LMAO staat voor Laughing My Ass Off.
(Nog even uitleggen wat er hier te lachen valt ?)

IMAO staat voor: In My Arrogant Opinion
(is de vergelijking met een vrouwelijk geslachtsdeel een arrogante mening of gewoon
een opvoedings-niveau-kwestie ?)

 




klik op de afbeelding
voor een vergroting
 

















Als ik google op de tekst van de sticker kom ik terecht op sites van 'De Rode Jeugd'
Een club die zich van Mao - via Lenin en De Rote Armee Fraction als Syriƫgangers al-of-niet
als aanhangers van IS profileert. Ik raad u af deze sites te bezoeken.
 
Afijn. Ik ben 'mijn kont aan het aflachen' want heb 'in mijn arrogantie de mening'
dat het beter is dit soort stickers te verwijderen. Dat heb ik ook gedaan.

Ook (zelfs) mijn respect voor vrijheid van de jeugd om zo af&toe eens even lekker
asses-te-kicken en domme dingen te doen kent grenzen. Dit gaat echt nergens meer over.
Kansloze stupiditeit.
 
Zo'n sticker er af trekken gaat net zo snel als het er op plakken.
 
Voelt niet alleen als schoonmaken van je eigen dorp
maar ook als een minieme daad van verzet.
Een verzet-je.