woensdag 12 juli 2017

Verbannen

Hè hè............dat duurde lang.
Maar het is zover.

Piet Reijers zet de volgende stap naar zijn eigen ondergang.
Kanniewachte.

Ik kreeg namelijk deze dreig-mail:
Geachte F.J. Seelbold, beste Fred,
Ik heb je veel (meer dan anderen) ruimte gegeven in je reacties maar je blijft helaas ook daar steeds weer de grenzen van op te zoeken. Ik kan niet anders dan je nu een laatste waarschuwing geven. Ik verzoek je vriendelijk om te stoppen met je ongefundeerde verdachtmakingen en toespelingen.
Als je dit blijft doen zal ik je tijdelijk de toegang tot reageren ontzeggen.
Piet Reijers / 06 xx xx xx xx
Beheerder www,groot-waterland.nl


Mijn reactie: Doen !

2017 07 12 12:30 uur
En verdomd ! Ik lig eraf en eruit en moet weg bij groot-waterland.
Blijkbaar was die ‘laatste waarschuwing’ geen waarschuwing maar een aankondiging.

Niet even medegedeeld. Niet een mailtje gestuurd. Niet een mededeling op de site gedaan
zodat anderen weten hoe het zit en vooral waarom.
('Recht-Door-Zee' / Weet U Nog ?)
Wat een zwaktebod weer van 'onze' (niet mijn) Piet.

Benieuwd wanneer bovenmeester Reijers mij weer uit de hoek haalt.

(dat blijkt dus nu / 15 juli 01:00 uur te zijn / mijn 'straf' zit erop
blijkbaar teveel moeite om te melden dat ik was verbannen
en teveel moeite te vermelden dat de ban weer opgeheven is)

Mijn gelijk is maar weer eens bewezen.
Een foute webmaster (en niet alleen fout op internet) in het nauw.
Het failliet van http://www.groot-waterland is een feit.

We gaan beginnen !


Lees mee&meer op http://ev-opinie.nl/forums/viewthread/201/P15/
Groot-Waterland - Moderatie Of Digitale Modderpoel ?


15 juli 2017
Ben ik nou nog verbannen of niet ?
Mijn eerste-de-beste-reactie wordt meteen weer verwijderd.
Sterker: het hele topic (Aftreden duo-raadslid Monnickendam) / bron SP-Waterland)
is weggehaald.

Verder op de dag duikt het topic toch weer op.
Kunt u het nog volgen ?

Nou ja: dat bewijst ten overvloede weer (het wordt saai) mijn stellingen
over het functioneren van www.groot-waterland en de webmaster.

22 juli 2017
Om aan alle verwarring een eind te maken:
ik blijk dus toch verbannen. Naar ik aanneem voor eeuwig.
Da's best lang hè ?!

10 augustus 2017
'eeuwig' blijkt korter dan gedacht.
Ik ben weer - al of niet in gratie - aangenomen op www.groot-waterland.nl
Of ik daar - gezien de digitale drab daar - blij mee moet zijn ?