zaterdag 6 februari 2016

evodammer - Weekendvrij.

U bent misschien gewend om op zaterdagmorgen - na die dikke krant -
nog even te kijken wat evodammer weer te vertellen of te laten zien heeft.

Nadat ik bij blog 1700 besloot om mezelf
één dag in de week  blog-vrij te geven
gingen de scores van bezoekers omhoog.
Omhoog ? Omhoog !

Blijkbaar werd het me gegund. Geen klacht gehad.
Gevalletje 'Less = More' ?

 

Nu - na 1900 vrijwel dagelijkse blogjes -
lijkt het me wel wat om weekendvrij te nemen.
Voortaan alleen nog op werkdagen een 'evodammertje'.

Niet minder interessant of spannend - vermakelijk of juist irritant maar
wel een dagje minder. Omdat het kan. Omdat dat goed is.

Op naar de 2000
maar niet meer
in gestrekte digitale draf.

Als je zo oud&wijs bent als ik
hoeft dat ook niet meer.
Dan mag je je tijd nemen.
En dat ga ik dus doen.

Of dat 2000e blog
weer een mijlpaal
of de finish wordt
weet ik zelf nog niet.

Dat zien we dan wel weer.
Dat laat ik u medio juni weten.


F.J. Seeboldt
evodammer.