dinsdag 27 oktober 2015

Met Je Plasje Naar De Dokter

Wij hebben al jaren zo'n leuk hondje als parasol-standaard.
Dat kun je vullen met water en dan is 'tie zwaar genoeg om de parasol hoog te houden.

Bij het grof-vuil stond van-de-week nog zo'n leukerdje.
Gezelli met z'n twee.


Ik zit mij voor het vensterglas
onnoemelijk te vervelen.
Ik wou dat ik twee hondjes was,
dan kon ik samen spelen.
(Michel van de Plas)
 
klik op de afbeelding
voor een vergroting
Dit parasol-houd-hondje
moet wel nog even
met zijn plasje naar de dokter.




Hij is (in een poging hem
nog zwaarder te maken)
niet gevuld met water
maar met grind.
Hij heeft dus
nogal wat gruis in de buik.
 
Bottom line: 
het is niet de bedoeling om puin/stenen/grind/aardewerk
bij het grofvuil te zetten.
Dat nemen ze niet mee.

Ook niet als het
in zo'n lief hondje zit.