zaterdag 1 augustus 2015

Braderie Volendam - Duurkoop En Goedkoop


Volgens het krantenartikel
was het een
succesvolle braderie
op 25 en 26 juli jl.
op het Marinapark in Volendam.

Volgens de foto's die ik zie - uit eigen waarneming - volgens de reacties van bezoekers en omdat het slecht weer was lijkt me dat overdreven.


Het was eigenlijk hetzelfde
als de vorige keren.
Leeg- ongezellig en saai !

Maar gelukkig ga ik daar niet over.

Toch denk ik dat als een week ná je braderie
je reclameborden nog zó in het rond zwerven
er misschien iets niet helemaal goed is in je organisatie. Ondernemen is óók een vak apart.

Reclameborden (flut-board-platen met een weinig uitnodigende gelegenheidsposter) die je evenement aankondigen zouden in ieder geval moeten voldoen aan de wettelijke regels. Niet dus. Ik denk zelfs dat ze er illegaal staan.

Ze hinderen voetgangers omdat ze op het trottoir staan -  belemmeren het uitzicht voor het verkeer omdat ze op vluchtheuvels staan - ze zijn qua lelijk absoluut geen aanwinst voor de omgeving en als je ze na afloop weer weghaalt zou je even kunnen tellen of je er niet per ongeluk een gemist hebt.

Alle waar is naar zijn geld.
Aan de kraam is het duur.
De reclame is goedkoop.

De braderie/markt Marinapark is niks.
3x niks.

edamvolendamschoon@telfort.nl