maandag 13 juli 2015

Schoon Maar Weer Stuk

evodammer schreef er
 al eerder over
maar het blijft leuk:
met mooi weer
een hogedrukspuit regelen
en dan
 je hele straatje schoonspuiten.
Waterpret voor volwassen kinderen
(of kinderlijke volwassenen ?)

Dat schoonmaken was nodig.
Gekken en dwazen schrijven niet alleen
hun naam op deuren en glazen
maar ook op hun straatje.
Dan kunt u wél zien dat het nogal vies was.





Het is heel erg opgeknapt.
U zou eens kunnen komen kijken
naar het resultaat. Als nieuw.

De entree van de evodammertjes
is weer comme-il-faut.


 klik op een afbeelding voor een vergroting.


Wel bijzonder:
twee jaar geleden vroeg ik al
of er misschien iemand
een spuitlans over had
want de onze was gebroken.

En laat dat dit jaar
nou wéér gebeuren.

Eerst begon hij te druppen
toen te lekken
vervolgens de verkeerde kant op te spuiten
en toen............pats.........
vloog het hele zakie uit elkaar.



Ik weet niet wat ik verkeerd doe
maar het was wel einde waterpret.

We kunnen dus vaststellen
dat de reparatie van twee jaar geleden
niet erg lang heeft stand gehouden.

Dus: als u nog zo'n ding
heeft staan (of liggen)
hou ik me - weer - aanbevolen.




http://evodammer.blogspot.nl/search?q=hogedrukspuit