zaterdag 27 juni 2015

Het Betoverde Pet-Flesje

Ik vond vandaag een heel bijzonder filmpje op internet.
Klik op deze link om het te zien:


Vandaag was ik in Purmerend en moest mezelf daar  - wachtendgewijs - een uurtje vermaken.

Derhalve had ik mijn vuilgrijptang mee
en deed een rondje in het 'domein' van
PurmerendSchoon i.p. de zwerfinator
Dirk Groot en zijn vrienden.

Leuk om ook eens ergens anders
dan op bekend terrein te werken.

In Purmerend is het wel goed geregeld
want voor de vermoeide zwerfvuilraper
zetten ze daar onder een boom
- droog bij nat weer / schaduw bij warm weer -
een stoeltje bij om even op te kunnen uitrusten.
Service-van-de-zaak ?!



Ik kreeg ook de vraag of ik
- behalve Supporter-Van-Schoon
ook Reporter-Van-Schoon wil worden ?
(volgens mij ben ik dat - lokaal - al)

 

Dirk Groot wel.
Hij schreef een open sollicitatie aan NederlandSchoon
Die kunt u hier lezen:
                





En tenslotte nodig ik u uit een kijkje te nemen
op deze facebook-pagina:
https://www.facebook.com/zwerfiepurmerend

Omdat niet alleen zo'n pet-flesje maar ook het enthousiasme en de inzet en creativiteit
van mijn schoonmaak-collega's in Purmerend betoverend kan werken.

edamvolendamschoon@telfort.nl