donderdag 9 oktober 2014

Help !


Bij het maken van mijn dagelijkse blog doet blogger.com niet wat ik van haar gewend ben.
Ik krijg steeds mededelingen dat het blog niet wordt opgeslagen en het is eindeloos wachten tot
er gereageerd wordt op mijn - driftige - pogingen daar duidelijkheid over te krijgen.
Op de knop 'publiceren' drukken helpt niet. Er gebeurt niks. Blogger ligt er ff uit.

Kan gebeuren.
Ik ben de laatste om daarover te klagen want Blogger.com wijkt al bijna 4 jaar (1456 blogs)
niet van mijn zijde. (zelfs mevrouw evodammer vertoont jaloerse trekjes)


Misschien is er iemand ziek.
Of komt er ergens rook uit.
Of is er een kabelbreukje.

Internet heeft zo af&toe
ook wel eens een off-day.
Wie zal het zeggen.

Als het allemaal weer op orde is ben ik er weer.


Nu maar hopen dat u dit ondanks de technische moeilijkheden toch te lezen krijgt.
Anders ben ik als die schipbreukeling op dat onbewoonde eiland die zijn laatste fles leegdrinkt
om hem met een briefje 'HELP' erin in zee te gooien.

Het is maar hopen dat u vandaag mijn - digitale - fles-met-S.O.S.  vindt.

evodammer.