donderdag 11 september 2014

Sleet


Het karretje met schoonmaakgereedschap
dat mij op mijn schoonmaaktochten door de buurt
onafscheidelijk begeleidt
slijt snel.

Het is 24-7 in weer en wind buiten en wordt niet gespaard.
Een echt werkezeltje.

klik op een afbeelding
voor een vergroting
Gisteren had ik
een klapband.
Zomaar opeens.'Poef' !

Ach ja:
je moet alles een keer
meegemaakt hebben.

Gelukkig
had ik
- erfenis
van het
vorige karretje -
nog een reservewiel.

Wie wat bewaart
die heeft wat.


EVS heeft de laatste tijd wel vaker materiaalpech:
een kapotte vuilgrijptang, een afgebroken schepnet
en dan nu een klapband. De sleet zal er toch niet in zitten ?

Ik kon het nu nog allemaal zelf repareren
maar er komt een moment
dat de sponsors weer bij zullen moeten springen
omdat er 'op nieuw' gekocht moet worden.

Dus ik dacht als een soort voor-aankondiging
aan het adres van onze genereuze geldschieters
maar alvast dit blogje te schrijven.
Je weet maar nooit.

edamvolendamschoon@telfort.nl


http://evodammer.blogspot.nl/2011/07/die-meneer-van-dat-karretje.html