dinsdag 3 juni 2014

100.000 - Fictief Getal - Gepaste Trots

 U leest vandaag blog nr. 1328
 
al eerder schreef ik over het 500e blog
en het 1000e blog van evodammer
 
 
 
Vandaag ging ik door een andere grens:
de 100.000 views.
 
Een volkomen fictief getal want
de helft van deze 'kijkers'
is gegenereerd door zoekmachines
(op de kaart kunt u zien dat ze uit verre vreemde landen komen)
Een deel door toevaltreffers van mensen
die random op google rond-lummelen
en een deel door bezoekers die over-enthousiast
meerdere keren klikken (en ook die kliks
slaan de statistieken op)
 

Waar ikzelf het meest belang aan hecht is de reacties van mensen.
Op straat - per mail - op familiefeestjes en in een enkel geval aan-de-deur.
Vaak positief - soms (tot  op het onbeschofte af) negatief.
Lezen en gelezen worden - that's the question.






100.000
Een lachertje voor de een - een prestatie voor de ander.
Zal evodammer de 200.000 halen ?


Wat symbolisch heel mooi is
is dat mijn trouwste fan
vandaag die 100.000 aanklikte.

Mevrouw evodammer viel deze eer te beurt.
En terecht.

Zo'n mannetje velen dat fanatiek
avond-aan-avond
achter zijn pc-tje zit te worstelen
is ook voor haar een prestatie.
Zij is het geheim achter
het succes van evodammer.

Mijn favoriete cartoon mag in dezen
niet ontbreken.



En dan is er ook nog mijn trouwe fan kabouter Wesley
die het kort&bondig onder woorden bracht:



Ik zie u graag morgen terug.
Op naar de volgende 100.000 !

edamvolendamdigitaal@xs4all.nl



en nu vergeet ik nog blogger.com
dankzij dewelke het allemaal mogelijk werd.
Blogger.com en evodammer: vrienden voor het leven.