donderdag 4 juli 2013

EdamVolendam: Overal Afval


 Beste voetganger

Ik moest mijn vuilnis kwijt
en ben niet van plan daar 10 meter extra voor te lopen.

Jammer dat u er last van heeft
en doet u vooral voorzichtig als u visueel beperkt bent
of met uw rolstoel of rollator het trottoir af moet
om verder te kunnen.

Mijn luiheid is nu eenmaal belangrijker dan uw welzijn









Ik dacht nog: dat gaat niet goed.
En het ging ook niet goed. Mjn vuilniszak scheurde.
Dat is niet mijn schuld maar de schuld van de zak.

Vervelend al die troep op straat.
Da's niet netjes hoor.

Maar er is vast wel iemand
die dat voor mij opruimt





Weg=weg
Uit het oog uit het hart.
Mijn probleem niet meer.

edamvolendamschoon@telfort.nl

evodammer schreef al vaker
over het waanzinnige verschijnsel hier in EdamVolendam
dat op bepaalde dagen
overal in de openbare ruimte
lukraak afval wordt neergepleurd.

En dat dat een stuk handiger / socialer / goedkoper kan.
http://evodammer.blogspot.nl/2013/05/waar-een-wil-is-is-het-weg.html
klik op deze link om die te lezen
kom terug op dit blog door te klikken op 
het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm