woensdag 26 juni 2013

Rijdende Geschiedenis

 Ik was met heel andere dingen bezig
maar toen ik deze prachtige vrachtwagen zag
-zomaar in het wild en mét lading -
werd ik weer even kind.

In onze omgeving rijden wel meer
old-timers rond.
Deze Scania scoort heel hoog
op de top-10 lijst van auto's-van-toen

De tijd staat hier even stil.

Dit is een vrachtauto zoals ik daar
- maar dan op het niveau van
Matchbox en Dinky Toys -
als kind mee speelde.
Het is rijdende geschiedenis.

Stoer !

Klik op een afbeelding 
voor een vergroting
Kom terug op dit blog 
door te klikken op het terugpijltje
linksboven in uw beeldscherm

De eigenaar / degene die deze schoonheid
onderhoudt / heeft gerestaureerd
komt in aanmerking voor een lintje.

Natuurlijk ben ik nieuwsgierig naar
van wie - waarom - waar - wanneer en hoe ?
Iets zegt mij dat ik die vragen
al snel beantwoord zal krijgen.


evodammer schreef al eerder
over dit onderwerp:

http://evodammer.blogspot.nl/2011/04/tour-nostalgique.html

Klik op een link om dit te zien
Kom terug op dit blog door te klikken op 
het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm

Dinky Toys Google Afbeeldingen