zaterdag 10 november 2012

Mijn Dier Is Niet Zoek



vooral in deze tijd van het jaar lijkt het wel
alsof er extra veel dieren zoek raken.
vooral katten en honden
maar ook fretten - schildpadden en slangen
e.v.a.

evodammer nodigt u uit een bezoek te brengen aan deze bijzondere website
Laat u verbazen !

klik op deze link om er te komen
klik op het terugpijltje linksboven in uw beeldscherm
om terug te komen op dit blog

Of de ouderwetse poster voor het raam of bij DEEN op het prikbord
het ooit zal afleggen tegen zo'n website kan ik niet beoordelen.
Maar bijzonder is het wel.

klik op een afbeelding
voor een vergroting
kom terug op dit blog
door te klikken op
het terugpijltje
linksboven in uw beeldscherm





Het antwoord op de vraag of
Binky, Bowie of Dikkie ooit zijn teruggekomen kan ik er niet op vinden.

Natuurlijk ben ik heel benieuwd hoe het nu met ze is maar
uit pure nieuwsgierigheid de (ex-)eigenaar opbellen vind ik
nogal smakeloos en respectloos.
(en je weet niet wat het antwoord zal zijn en wat je dan moet zeggen)

Wij tellen elke avond onze felix domestica's.
Het aantal leeg-te-slobberen-voer-bakjes is gelijk aan het aantal
daarna-op-luie-stoel-uitbuikende pluizeballen.

Ze zijn niet weg en niet vermist
Wij kunnen rustig slapen.

edamvolendamdigitaal@telfort.nl