woensdag 21 september 2011

Volendam Online

Ik zocht een bepaald artikel
waarvan ik bijna zeker weet
dat het op www.volendamonline.nl staat.

Of moet ik zeggen: stond.

volendamonline.web-log.nl
lijkt van de digitale aardbodem verdwenen.

evodammer vraagt zich af wat er aan de hand is.

Is zijn nieuwe pc nog niet goed ingesteld ?
Was volendamonline een eendagsvlieg ?
Is de contributie niet betaald ?
Van het web gehaald wegens ontoelaatbare grofheid ?
Heeft de webmaster teveel ballen in de lucht ?
of
heeft hij ze juist niet ?

Als u meer weet hoor/lees ik dat graag van u.

edamvolendamdigitaal@xs4all.nl


Update 2011 09 22
Volendamonline is er nog / weer.
Maar om nou te zeggen dat ik het kan vinden.
Zullen we het er maar op houden dat het aan mij / mijn PC-instellingen ligt ?

Een nieuwtje per maand is niet veel
maar dat gaat - de webmaster kennende - vast wel weer goedkomen.