zaterdag 11 juni 2011

Hoe Was De Vis ?

Ik vind vaak papiertjes op straat
Vooral bij de lokale supermarkt
Maar ook elders.

 had ik het vorige week nog
over het probleem
van het scheiden van zwerf-afval
(het plastic apart houden)


......................zou papier ook apart moeten ?


Soms vind je een of meer hele pakken krantjes.
Ga ik daarmee lopen sjouwen ?
'k Dacht het niet.

Ga ik al die kleine papiertjes die ik vind
scheiden van het overige afval
en hoogstpersoonlijk
in de blauwe papier-container gooien ?

Iets houdt mij tegen om dat te gaan doen.

Maar ik lees ze altijd wel.
Platte rel-nichterige nieuwsgierigheid.

Kleine briefjes vaak.
Kassabonnen - niet-vergeten-briefjes - kattebelletjes - betaalautomaat-bonnen - strippenkaarten
Maar ook bedankjes - wensen - (boos-verfrommelde) bekeuringen - salarisadministraties - acceptgirokaarten - verscheurde proefwerken en mislukte foto's

Laat de plaatjes spreken.

klik op de foto's voor een vergroting
kom terug op dit blog door te klikken op het blauw-witte terug-pijltje linksboven in uw scherm

















































En waarom heet dit blog nou "Hoe Was De Vis" ?

Omdat ik dit briefje vond

En nu zit ik me steeds af te vragen of het eten lekker was.