woensdag 25 mei 2011

werken buiten het klaphek


In een item van RTVNH
is het thema
dat ambtenaren in dienst van de gemeente Edam-Volendam
niet bereid zijn
te gaan werken in
in het Edamse gelegen kantoorpanden.




Wel knap van RTVNH
Van de 28.455  medeburgers die in EdamVolendam Wonen
vinden ze precies die 3 die - met camera en microfoon voor de neus -
niet-serieus-te-nemen-kommenstrijd-onzin menen te moeten delibreren.

En dan nog het feit dat juist hún werkzaamheden niet de Schepenmakersdijk als basis zullen krijgen.




Quote:

We hebben
ons eigen cultuurtje
en onze eigen humor
dus
we kunnen
niet in Edam gaan werken.







Straks roepen gemeente-ambtenaren dingen als:
- ik sluit uw huwlijk niet want uw gezicht staat mij niet aan
- u krijgt geen nieuw rijbewijs want u rijdt in de verkeerde auto
- uw vergunning kan niet worden afgegeven
   want ik heb ruzie met mijn schoonmoeder.

Of het voorstel om twee loketten te maken
op het stadskantoor: voor elke "soort" burger apart ?

En wat te denken van een "voorrangs-regeling" voor koenten ?


Er wordt altijd graag&veel ge-als-dan-ge-mits-t&ge-maar-t in onze gemeenschap
Meestal door mensen met weinig kennis van zaken.
Dit lijkt me een gevalletje: roeptoeteren-op-niks-af

Als je de reportage ziet moet je vrezen voor het ergste
maar evodammer neemt aan dat het hier
om voornoemde humor gaat.

Waar een gerespecteerd raadslid en een zachtjes masserende wethouder
niets meer aan toe te voegen hebben.

evodammer denkt dat RTVNH zich met reportages-van-dit-nivo
misschien eens achter de journalistieke oren moet krabben.

Reportages waar 28.452 normale leuke weldenkende en het algemeen belang begrijpende medeburgers
van deze gemeente heel erg om moeten lachen.
Dat dan weer wel.




edamvolendamdigitaal@xs4all.nl

Herstel........het zijn 28.451 leuke medeburgers
er heeft zich - digitaal - nog een kommenstrijd-neurootje gemeld

quote:
4.door Barça, op 26 mei 2011 @ 10:09 uur
          Ja zak… wie wil er nou in Edam werken.
     Ik geef ze geen ongelijk!

12.door Barça, op 30 mei 2011 @ 09:28 uur

Wat een mietjes hier. Niks werkstraf. Niks boete.
Gewoon #@%&#@%, wegwezen!
In Edam maakt het niet uit daar is toch alles oud en vervallen, maar Volledam blijf je af!

Een beetje dom van evod mmer dat hij juist dit sneue typje vergeet mee te tellen.
Ik weet - al jaren niet - wat te vinden van zijn meestal oer-domme en ziekelijk-agressieve reacties.
Maar evodammer wil niemand uitsluiten want

Elke gek heeft recht op zijn eigen individuele intellectuele lek&gebrek.
Zelfs hij.
Zelfs ik.