zaterdag 9 april 2011

Zeiken Om Je Blog Vol Te Krijgen

 Met excuus voor de woordkeus maar het betreft hier een quote.

Evodommer is weer behoorlijk actief deze week.

Ofschoon ik een ander onderwerp in gedachten had
- en het advies is om deze halve-gare te negeren -
doe ik het vandaag maar even zo.

Elk schepsel God's verdient zijn of haar 15-minutes-of-fame.
Toch ?
En dit is te leuk om waar te zijn.

Het bewijst nog maar weer eens mijn gelijk

Dat is niet aardig van mij
maar dan maar ff voor-één-keertje niet.

klik op deze link:
http://evodommer.blogspot.com/

of stuur een mailtje naar:
zeikenomjeblogvoltekrijgen@warhoofdt.nl



PS: een jaar heeft 365 dagen
      dit is blog 168
      bijna op de helft dus

     En het is net als met mijn kook-vaardigheden:
     Soms Valt Het Mee - Soms Valt Het Tegen.