zaterdag 8 januari 2011

EVodommer

Ik dacht toch echt dat onze "Frank" een grapje maakte toen hij zondag 5 december 2010 meldde
dat hij speciaal ter ere van mij een blog had opgezet. http://evodommer.blogspot.com/

Werd ik er toch gisteren op attent gemaakt dat het helemaal geen grapje was.
Naast evodammer is nu ook evodommer een feit.

Er is dus iemand die met grote regelmaat mijn stukjes van commentaar voorziet.
Op een speciaal aan mij gewijd blogje.

Al die aandacht.
Al die moeite.
Al die zorg.

Daar word je toch verlegen van ?!

Jammer dat hij  ('t zal toch geen zij zijn ?  bloos) anoniem is.
En dat hij geen Frank heet.
En als standaardhumeur boos heeft.

Ik probeer - met wisselend succes - dagelijks een bijdrage te leveren.
Evodommer loopt een weekje achter.
evodammer en evodommer.

                 Een stel apart.
                 Klinkt als een goed huwelijk
                 een hechte vriendschap
                 of in ieder geval
                 een onlosmakelijke samenwerking.


 



Dus voor het gezonde tegen-geluid en misschien ook nog wat pret
op naar http://evodommer.blogspot.com/

Heeft u ook wel eens last van venijnige binnenpretjes
of
stalkt u ook graag vreemden ?
of
gaat u ook een blogje opzetten ?
(evodummy is nog vrij)

edamvolendamdigitaal@xs4all.nl