woensdag 6 oktober 2010

Evodammer Een Feit

Ik wil dit niet.

Da's een slechte openingszin.
Weet ik.
Maar de omstandigheden maken dat het er maar van moet komen.



EdamVolendam is - digitaal gezien - een zooitje
De mediale poortwachters (webmasters maar ook sommige redacteuren van papieren media) lijken uitsluitend bezig  met hun eigen belangen.
Daar moet ik begrip voor hebben. Vind ik moeilijk.
Ik mis de zorg en de inzet voor het algemeen belang.
De manier waarop edamvolendam qua media nu functioneert is te vaak
negatief en destructief.

Dat moet anders kunnen.
Want internet is een fantastisch medium met vele positieve mogelijkheden.

Ik weet nog niet precies hoe.
En of ik het kan

Misschien dat er een meer ervaren of slimmere wizzkid m/v is die mij
qua dit blog wil adopteren.

Want een dag niet geleerd is een dag niet geleefd.

De tijd zal het leren.

Fred

reageren ?
edamvolendamdigitaal@xs4all.nl